CZ EN Translate
Menu

Klíčové aktivity



 

Klíčová aktivita 1: Dokončení implementace strategického řízení

 Cíl:
• úprava stávající metodiky strategického řízení a její rozšíření na základě metodiky Balanced Scorecard (BSC). Metodika strategického řízení založená na metodě Balaced Scorecard umožňuje sledování jednotlivých strategických cílů a dílčích oblastí z různých hledisek (finanční, procesní apod.),• rozpracování strategických cílů na cíle jednotlivých organizačních úrovní.

Výstupy:
• zpracovaná metodika strategického řízení založená na metodě BSC,
• rozpracované strategické cíle pro organizační úrovně,
• provázané plnění strategických cílů s hodnocením a odměňováním manažerů.

      Délka realizace: 22 měsíců

 

Klíčová aktivita 2: Implementace procesního řízení

Cíl:
• stanovení metodiky procesního řízení (PŘ) pro konkrétní podmínky CS,
• zpracování organizačního rámce procesního řízení,
• definice cílů procesů,
• aktualizace procesního modelu,
• optimalizace procesů,
• provázání procesů se strategií CS a definování priorit zlepšování.
     
Výstupy:
• zpracovaná metodika PŘ,
• dokončené provázání procesů se strategií CS a definované priority zlepšování,
• vydaná vnitřní norma CS
 
Délka realizace: 22 měsíců

Klíčová aktivita 3: Implementace měření výkonnosti procesů

Cíl:
• metodika měření výkonnosti procesů,
• implementace měření výkonnosti procesů,
• metodika procesního řízení nákladů,
• implementace procesního řízení nákladů     

Výstupy:
• zpracovaná metodika měření výkonnosti procesů,
• implementováno měření výkonnosti procesů,
• zpracovaná metodika procesního řízení nákladů,
• implementováno procesní řízení nákladů,
• vydaná vnitřní norma CS.

Délka realizace: 19 měsíců

Klíčová aktivita 4: Metodická podpora strategického a procesního řízení a měření výkonnosti
procesů

Cíl:
• metodické a analytické poradenství na podporu strategického a procesního řízení a měření výkonnosti procesů.

Výstupy:
• poskytnutá podpora pro strategické a PŘ a měření výkonnosti procesů,
• školení pro technické pracovníky CS.

Délka realizace: 22 měsíců

Klíčová aktivita 5: Zavedení systému řízení nákladů ABC/ABM (Activity Based Costing/Activity
Based Management)


Cíl:
• zavedení systému řízení nákladů ABC/ABM. Zavedení tohoto systému do CS a jejího řízení umožní přesné sledování nákladovosti jednotlivých procesů a tím umožní managementu přijetí opatření pro zvýšení jejich finanční efektivnosti a návazně úsporám z veřejných rozpočtů.

Výstupy:
• zavedený systém řízení nákladů ABC/ABM,
• převedená data do datového skladu,
• upravená účetní data,
• definované nákladové objekty,
• nastavený způsob přiřazování nákladů jednotlivým procesům,
• definované uživatelské prostředí,
• soustava výkonnostních ukazatelů,
• zpracovaná výsledková, manažerská rozhodovací mapa,
• proškolení pracovníci CS.

Délka realizace: 7 měsíců

Klíčová aktivita 6: Manažerský rozvoj vyššího managementu a vybraných pracovníků CS

Cíl:
• proškolení řídících pracovníků CS v oblasti manažerského řízení a rozhodování zejména v oblasti strategického a procesního řízení a řízení projektů.

Výstupy:
• proškolení členové vyššího managementu CS,
• osvědčení o absolvování kurzu.

Délka realizace: 22 měsíců
Analýza stávajícího stavu ve vztahu k procesnímu a projektovému řízení

 

Klíčová aktivita 7: Příprava a administrace projektu

Cíl:
• výběr dodavatele projektu - v úvodní fázi realizace projektu bude dle požadavků daných Operačním programem Lidské zdroje a zaměstnanost připraveno znění výzev k podání nabídek do výběrového řízení, jmenována hodnotící komise a zajištěno oslovení potenciálních dodavatelů.
• administrátor projektu - klíčovou funkcí bude dohlížet na soulad projektu s podmínkami výzvy č. 59 a OP LZZ.

Výstupy:
• dokumentace dokládající průběh výběrových řízení
• průběžné monitorovací zprávy + žádosti o platbu
• závěrečná monitorovací zpráva
• výstupy publicity projektu
• kompletní projektová dokumentace dle požadavků archivace OP LZZ.

Délka realizace: 26 měsíců

Stránka byla publikována dne: 24.10.2011 8:55
Skočit na začátek stránky