Výzva č.3
Česká republika - Generální ředitelství cel vyhlašuje veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Nákup skenovacích zařízení, tiskáren a čteček čárových kódů“ v rámci projektu Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR.
Předmětem veřejné zakázky je nákup tiskáren, skenerů a čteček čárových kódů v rámci projektu „Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR“ spolufinancovaného z Integrovaného operačního programu. Registrační číslo projektu je CZ.1.06/1.1.00/17.09405. Detailní informace k veřejné zakázce jsou obsaženy v připojených souborech (Zadávací dokumentace a přílohy č. 1-5)
Zadávací řízení není vyhlašováno dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění a to na základě ustanovení § 18 odst. 5 tohoto zákona. Zadavatel postupuje dle Příručky pro žadatele a příjemce finanční podpory v rámci výzvy č. 17 Integrovaného operačního programu.
Kontaktní osoba ve věci ZD:
Generální ředitelství cel
Odbor 10 Kanceláře GŘ
Jaroslav Hönig
Email: j.honig@cs.mfcr.cz
Budějovická 7, Praha 4, PSČ: 140 00
Zadávací dokumentace_tiskrárny, skenery, čtečky.docx
Příloha č. 1 – Krycí list nabídky.docx
Příloha č 2A Návrh kupní smlouvy pro nákup skenovacích zařízení.docx
Příloha č 2B Návrh kupní smlouvy pro nákup tiskáren a čteček 2D kódů .docx
Příloha č 3 - Technická specifikace.docx
Dodatečná informace č.1.pdf
Příloha č. 4 - žadost o podporu IOP.pdf
Příloha č.5 - Vzor čestného prohlášeníi.docx
Výzva č.2
Česká republika - Generální ředitelství cel vyhlašuje veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Vývoj inteligentních formulářů “Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR“.
Předmětem veřejné zakázky je Vývoj inteligentních formulářů „Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR“ spolufinancovaného z Integrovaného operačního programu. Registrační číslo projektu je CZ.1.06/1.1.00/17.09405. Detailní informace k veřejné zakázce jsou obsaženy v připojených souborech (Zadávací dokumentace, Příloha B_Smlouva o dílo, Příloha D_Zadost).
Zadávací řízení není vyhlašováno dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění a to na základě ustanovení § 18 odst. 5 tohoto zákona. Zadavatel postupuje dle Příručky pro žadatele a příjemce finanční podpory v rámci výzvy č. 17 Integrovaného operačního programu.
Kontaktní osoba ve věci ZD: Generální ředitelství cel
Odbor 10 Kanceláře GŘ
Jaroslav Hönig
Email: j.honig@cs.mfcr.cz
Budějovická 7, Praha 4, PSČ: 140 00
Zadávací dokumentace
Příloha B_Smlouva o dílo
Příloha D Žádost
Výzva č. 1
Česká republika - Generální ředitelství cel vyhlašuje veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Administrace projektu “Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR““.
Předmětem veřejné zakázky je administrace projektu „Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR“ spolufinancovaného z Integrovaného operačního programu. Registrační číslo projektu je CZ.1.06/1.1.00/17.09405. Detailní informace k veřejné zakázce jsou obsaženy v připojených souborech (Zadávací dokumentace, Příloha B_Smlouva o dílo, Příloha D_Zadost).
Zadávací řízení není vyhlašováno dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění a to na základě ustanovení § 18 odst. 5 tohoto zákona. Zadavatel postupuje dle Příručky pro žadatele a příjemce finanční podpory v rámci výzvy č. 17 Integrovaného operačního programu.
Kontaktní osoba ve věci ZD: Generální ředitelství cel
Odbor 10 Kanceláře GŘ
Jaroslav Hönig
Email: j.honig@cs.mfcr.cz
Budějovická 7, Praha 4, PSČ: 140 00
Zadávací dokumentace
Příloha B Smlouva o dílo
Příloha D Žádost